Na první pohled

Mercedes-​Benz Třídy GLC

Nástupce třídy GLK je tady. Vzduchový podvozek AIRMATIC BODY CONTROL, úsporné výkonné motory, nádherný design a devítistupňová automatická převodovka. 
Vůz je postaven na platformě současné generace třídy C a ve srovnání s předchůdcem třídou GLK zhubnul 80 kilogramů. Mercedes-​Benz GLC je dlouhý 466 cm, široký 189 cm a vysoký 164 cm. Rozvor oproti modelu GLK narostl o 12 centimetrů na hodnotu 287 cm. Zavazadlový prostor povyrostl dokonce o 100 litrů na hodnotu 550 l. 
Interiéru vévodí volně stojící 8,4 palcový displej infotainmentu s minimem tlačítek na středové konzole. Hlavní funkce posádka ovládá prostřednictvím sdruženého ovladače a touchpadu. Přístrojový štít je odstíněn dvěma masivními tubusy a celkovou robustnost podporuje sportovní tříramenný volant se zkosenou spodní plochou a pořádně tlustým věncem.

Mercedes-​Benz GLC se nabizí se dvěma typy podvozků. Standard představuje systém Agility Control se selektivním pasivním tlumením (tuhost tlumičů se mění v závislosti na stlačení). 
Novinkou je vzduchové odpružení AIR BODY CONTROL, které umožňuje nastavení tuhosti tlumení, ale také světlé výšky v rozsahu -15 až + 50 milimetrů. Průběh procesu je viditelný na displeji multimediálního systému.
V nabídce budou od začátku dvě verze vznětového agregátu M274. Jedná se o čtyřválec 2,1 litru známý z dalších modelů značky, v základu GLC 220d 4MATIC dosahuje výkonu 125 kW a silnější varianta GLC 250d 4MATIC má 150 kW. Navzdory rozdílnému výkonu oba motory produkují pouze 129 gramů CO2 na ujetý kilometr, v přepočtu tedy 5,0 l/100 km.
Benzinovým zástupcem je model GLC 250 4MATIC s maximálním výkonem 155 kW a maximálním točivým momentem 350 Nm dostupný v širokém pásmu otáček.
V souladu s aktuálními trendy se v nabídce objeví také plug-in hybrid, který má označení 350 e. Ústrojí spojuje dvoulitrový turbomotor o výkonu 155 kW (z verze GLC 250 4MATIC) a elektromotor s 85 kilowatty. Takto koncipované GLC urazí zhruba 32 kilometrů pouze na elektřinu, čemuž odpovídá výsledná spotřeba 2,6 l/100 km. Kombinovaný výkon pohonného ústroji 235 kilowat /320 koní. Díky těmto hodnotám je GLC 350 e 4MATIC nejrychlejším model, které dokáže zrychlit z 0 – 100 km/h za 5,9 sekund.
O dokonalou trakci se stará pohon všech kol 4MATIC rozděluji trvale hnanou sílu v poměru 45:55 ve prospěch zadní nápravy.
Nová devítistupňová převodovka 9G – Tronic slibuje rychlou neznatelnou změnu převodů. I přes navýšení počtu převodů je nová skříň stejně velká jako 7G-Tronic, navíc je lehčí. Maximální přenositelný točivý moment 9G – Tronicu je až neskutečných 1000 N.m.

Přejete si:

Zkušební jízda
Zavolat
Zaslat prospekt
Dotaz







nebo můžete kontaktovat konkrétního prodejce

Nové vozy skladem:

Momentálně máme v nabídce 2 nové vozy této třídy.


Brabus Regionální hospodářská komora Brno