Montáže radarových detektorů a parkovacích asistentů

V České republice není jízda se zapnutým radarovým detektorem zakázána žádným zákonem, vyhláškou nebo předpisem. Zákon o provozu na pozemních komunikacích číslo 361/2000 Sb. zakazuje jen použití aktivních prostředků, které mohou rušit nebo jinak omezovat činnost radarů. Použití pasivních radarových detektorů (antiradarů, které pouze přijímají radarový signál) tento zákon nijak neomezuje ani nezakazuje.

Detektory radarů napevno

Pevná sada se skládá z externí radarové antény, která se montuje do přední masky nebo nárazníku automobilu, a dále indikační a řídící jednotky umístěné v kabině vozidla.

Instalace zařízení není složitá, ale doporučuje se svěřit ji odbornému servisu, kde mají zkušenosti jak s vlastní montáží, tak i s optimálním umístěním antény, které je velmi důležité pro dobrý dosah detektoru.

K pevnému detektoru kvůli neustále stoupajícímu počtu laserových pistolí doporučujeme také laserovou rušičku.

Beltronics 975eDetektor Beltronics 975e EURO je nástupcem modelu 975 CZ, přičemž se společnosti Beltronics skutečně povedl. Tento detektor v citlivosti i v odolnosti vůči falešným poplachům překonává všechny dosavadní konkurenty.

Důmyslná, skrytá, diskrétní. Takto je tato pevná sada označována výrobcem, světovou jedničkou na trhu s radarovými detektory, společností Beltronics. Zbrusu nová EURO verze pevného radarového detektoru od výrobce Beltronics se vyznačuje extrémně vysokou citlivostí a vynikajícím odrušením oproti falešným poplachům.

Vysoká citlivost antiradaru se hodí zejména při jízdě na dálnici v místech, kde nelze odchytit odrazy radarového paprsku. V těchto případech některé antiradary (detektory) selhávají a informují řidiče až na poslední chvíli, zejména při měření na volném prostranství, kde není možno přijímat odrazy radarového paprsku. Toto se Vám s Beltronics 975e rozhodně nestane. Navíc pomocí volitelného příslušenství, tzv. Antenna boosteru můžete už tak vysokou citlivost ještě vylepšit. Zvýšení citlivosti se pohybuje v rozmezí 30 až 50% a tak Beltronics 975e dosahuje naprosto unikátních detekcí!

Rada před nákupem

  • Pro docílení opravdu 100% ochrany i proti laserovým měřičům doporučujeme kombinaci BEL 975e EURO s produktem AntiLaser.

Instalace zařízení do vozidla

  • K detektoru zajišťujeme odbornou montáž na jakékoliv vozidlo.

Operační pásma

  • X-band 10.525 GHz ± 25 MHz
  • K-band 24.150 GHz ± 100 MHz
  • Ka-band 34.700 GHz ± 1300 MHz
  • Ka Narrow 34.0, 34.3, 34.7 a 35.5 GHz ± 80 MHz
  • Laser 904nm, 33 MHz šířka pásma

Rychlejší reakce

  • 975e disponuje bleskově rychlým mikroprocesorem který je schopen zachytit a zpracovat signál za čas kratší, než jedna vteřina! Tento "čas zachycení" je klíčový pro detekci laserového a běžného radaru.

Procesor pro zpracování digitálního signálu (DSP)

  • Beltronicsem patentovaný systém AutoScan dokáže neustále analyzovat příchozí signály a automaticky vyřazuje nežádoucí falešná varování. To poskytuje řidiči dokonalou vyváženost mezi citlivostí a odolností vůči falešným poplachům.

Jednoduché používání nabídky pro nastavení a ovládání

  • 975e EURO lze snadno ovládat. Přednastavení 975e je optimalizováno pro používání v EU. Nicméně si můžete 975e nastavit podle vašich vlastních potřeb a stylu jízdy. Snadno volitelná nabídka nastavení se dá jednoduše měnit.

Čisté digitální hlasové varování

  • Mimořádně zvučné tóny zaručí, že varování detektoru nezanikne ve hluku okolního prostředí a bude Vás informovat bez toho, že byste musel odvádět pozornost od řízení.

Nastavení jasu ve stmívacím modu – Full Dark

  • 975e EURO má na výběr ze tří úrovní nastavení jasu, včetně diskrétního modu Full Dark (úplné zatmění) pro noční provoz.

Programovatelné charakteristiky

  • Úroveň jasu displeje
  • Automatické tlumení zvukového varování – AutoMute
  • Nastavení hlasitosti
  • Měřič síly signálu
  • Nastavení pásem pro městský provoz
  • Radarová pásma

Rozměry (mm)

  • 95.6 V x 79.8 Š x 93.0 D (anténa)
  • 16.8 V x 50.8 Š x 57.2 D (ovládací panel)
  • 18.3 V x 31.5 Š x 66.5 D (laserové senzory)

Parkovací asistenty

AntiLaser G9 RXParkovací asistenty jsou zařízení, která pomocí inteligentních algoritmů a vysoce výkonných laserových čidel vysílají proti měřící pistoli protipulsy. Tato měřící zařízení mimo jiné účinně matou a tím účinně zamezují změření rychlosti měřeného vozidla. Takto vybavenému vozidlu prakticky není možné změřit rychlost.

Laserová čidla se instalují do čelní masky vozidla, ovládací prvky a reproduktor se instalují do kabiny vozidla.

Představujeme nový AntiLaser G9 RX. RX je zkratkou "Revision X" a je synonymem pro již desátou generaci pro nejúčinnější parkovací systém na světě! AL G9 RX je horkou letní novinkou roku 2009, je nástupcem dobře známého a doposud také nejúčinnějšího rušícího systému,AntiLaseru G9. Přestože ALG9 RX vypadá na první pohled obdobně jako jeho předchůdce, u nového modelu bylo zpracováno na několika zásadních změnách.

POZOR! AntiLasery G9 a G9 RX jsou jediným zařízením schopným 100% detekovat infra přisvícení úsekových měření rychlosti! Jedná se o naprosto jedinečnou funkci a AntiLaser opět potvrzuje, že je absolutní špičkou na trhu!

Zásadní vylepšení desáté generace

  • Vynikající detekce laseru u AL G9 RX (o 15% lepší než u AL G9)
  • Software AntiLaseru G9 RX je nyní uložen na vyměnitelné paměťové kartě
  • Rozpojitelná čidla pro snadnou demontáž zařízení
  • Lze přikoupit prodlužovací kabel délky 2,5 metru
  • Nové kabely odolné proti mechanickému poškození
  • Gumové těsnění kabelu bylo integrováno do vnitřní části čidla
  • Jediné zařízení tohoto typu schopné pracovat v provozním napění 10V-17V
  • Kompletně přepracována funkce parkovacího asistenta, který nyní pracuje na srovnatelné, nebo dokonce lepší úrovni než konvenční jednoúčeloví parkovací asistenti.
  • Pro uživatele je však nejzásadnější změnou to, že jedno čidlo zajišťuje dostatečnou výkonnost k 100% ochraně na většinu (i větších) automobilů

Technický popis

  • Laserový parkovací asistent Antilaser G9 RX má široké možnosti programování. Disponuje volbou režimu trvalého rušení nebo intervalů 4s a 8s. Parkovací asistent umožňuje vypnutí akustické signalizace. Řídící jednotka kontroluje neustále komunikaci s naprogramovaným počtem senzorů a v případě problémů okamžitě signalizuje. Senzory jsou instalovány do přední (alternativně současně zadní) části vozidla.
  • Inovovaná řídící jednotka obsahuje výměnný čip s firmwarem. V případě potřeby aktualizace firmwaru je tedy možné dodat aktuální firmware na novém čipu výměnným způsobem bez nutnosti návštěvy našeho servisního pracoviště.

Provedení

  • AntiLaser je v prodeji jako stavebnice. Toto zařízení obsahuje aktivní senzory včetně kabeláže a ovládacích prvků. Čidlo s vysílači – aktivní senzor se instaluje do přední masky vozidla, spínač napájení a reproduktor pro signalizaci poplachu se umísťují do kabiny vozu. V kombinaci s radarovým detektorem máte prakticky 100% ochranu proti změření běžně využívanými policejními radary.

Rušení

  • Po dopadu laserového paprsku na měřené vozidlo začne asistent ve zlomku vteřiny vysílat náhodné pulsy proti měřiči rychlosti. Zároveň je řidiči signalizován poplach. Laserový měřič není schopen změřit rychlost vozidla a měřící laserové zařízení LIDAR buď hlásí operátorovi chybu, anebo vůbec nic.

Funkce

  • Tento produkt nese oficiální označení: "víceúčelový parkovací asistent" a tuto funkci také výborně zvládá. Navíc při policejní kontrole nelze rozeznat, zda se jedná o zařízení umožňující rušení policejních laserových radarů. AntiLaser G9 RX je samozřejmě homologován pro pevnou montáž do vozidla. Jedná se o jediné zařízení tohoto druhu, které je pro tento účel schváleno!

Upgrade

  • Při eventuálním výskytu nových laserových pistolí v ČR provádíme upgrade řídící jednotky na aktuální verzi (výměnou paměťově karty) zdarma!

Instalace zařízení do vozidla

  • K AntiLaseru zajišťujeme odbornou montáž na jakékoliv vozidlo.

Kvalita

  • Asistenty AntiLaser jsou dlouhodobě nejlepším produktem na trhu. Tento asistent byl velmi důkladně testován proti přístrojům, které používá městská i státní policie v ČR a výsledky byly více než uspokojivé, při správné montáži byla účinnost prakticky 100%.

Specifikace

  • Řídící jednotka (DxŠxV): 5×22x40 mm
  • Externí senzory (DxŠxV): 2×20x50 mm
  • Testováno proti všem v ČR používaným laserovým pistolím

Provedení

  • Přístroje AntiLaser jsou k dispozici v devíti provedeních určených pro různé velikosti motorových vozidel.

Fotodokumentace z montáže:

Montáž Montáž Montáž Montáž Montáž Montáž Montáž

Brabus Regionální hospodářská komora Brno